31.03.2012

Bahcenize kaktuslu dokunuslar



Bahçeniz ufak veya büyük olsun yada terasınızın bir köşesinde farklılıklara, şıklığa ihtiyac var diyorsanız bu fotoğraflar sizlere fikir verebilir.

Ben bu evi Ekim ayının sonunda alıp taşındığım için ilk baharımı yaşıyorum ve ne görsem ondan da olmalı bundan da olmalı havasında herseye saldırıyorum. Gel gelelim plansız programsız hareket etmemek gerek. Bütün akşam nette bahçelerle, bitkilerle olan siteleri dolaşıp sabah olunca ellerim cebimde gördüklerimi nereye ve nasıl uygulasam diye bahçede dolanıp duruyorum.

Geçen sene ufak ama çok zarif bir saksıya kaktüslerden bir aranjman yapmıştım. Bahçede baktığım 4 sokak kopeğimden zarar görmeyen tek bitki onlar olmuştu :) O sebeple bahçe duvarına bitişik bir köşeye daha büyük bir saksı içersine yeniden daha değişiğinden yapma kararı aldım. Fikir edineyim derken de şimdi sizlerle paylaşacağım örnekleri gördüm ve çok beğendim. Belki sizlerin de işine yarar.  Toprakla uğraşmak beni canlı tutuyor.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder