5.04.2012

GSM Operatörlerinden Numarasını Taşıyanlara Son Oyun!

Gsm operatörleri numarasını başka bir operatöre taşıyana son bir oyun oynuyor.Gsm operatörü numarasını başka bir operatöre taşıyana ceza gibi fatura çıkarıyor. Fatura kesim tarihinden sonra diğer operatöre numarasının taşındığını öğrenen tüketici gelen fatura ile şok oluyor. Fatura kesim tarihinden sonra talebi onaylanan tüketici fazladan bir fatura ödemek zorunda kalıyor.
Gsm operatörleri abonelerinin başka bir operatöre numarasını taşımasını engellemek için kimi oyunlara başvuruyor. Şikayet Portalı Şikayetvar’a gelen şikayetlere göre numarasını başka bir operatöre taşıyan cep telefonu kullanıcılarını kötü bir sürpriz bekliyor. Gsm operatörleri bu tüketicilerin kimlik bilgileri ile alınan hatları tanımadıkları kişilerin üzerine kaydediyor, kullanıcılarının kimlik bilgileri siliyor, hatları bloke ediyor ve ücretsiz konuşma teklifinde bulunuyor. Firmaların son oyunu ise fatura kesim tarihinden önce numarasını taşımak isteyen abonesinin talebini fatura kesim tarihinden sonra onaylıyor ve son bir fatura daha tahsil ediyor.
1 Güne 1 Aylık Fatura
“24 Mart tarihinde hattımı kapattırmak için dilekçe verdim ve gsm operatörünün bayisinden hattımı kapattırdım. Fatura kesim tarihi 25 Mart'tı. Fakat, operatör hattımı 24 Mart ya da 25 Mart tarihlerinde kapatmayıp , 2 gün bekleyerek hattımı 26 Mart tarihinde kapatmış ve bana Nisan ayına ait fatura kesmiş. Hiç kullanmadığım ve kapattırdığım hat için fatura düzenlemiş. Ben dilekçe vermeme rağmen hem operatör hattımı kapatmıyor hem de fatura tarihinden sadece 1 gün sonra hattımı kapatıp 1 aylık daha fatura ücreti talep ediyor.”
Numarasını Taşıyana Ceza
“2 yıl önce farklı operatörden geçiş yaptım. Fatura kesim tarihine 6 gün kaldığı için operatör ilk faturamı 6 günlük kullanım kabul edip 6 günlüğü faturalandırmış. 24.02.2012 tarihinde farklı bir operatöre geçiş yaptım fatura kesim tarihim 22.02.2012 de diğer operatör 24.02.2012 de geçiş gerçekleştirmiş dolayısı ile 2 günlük kullanımım olmuş.Geçiş yaptığım operatör beni cezalandırırcasına 2 gün kullanımıma 1 aylık fatura kesmiş. Tüketici hakları mahkemesine baş vuracağım.”
Şikayetvar Tüketici Haber Merkezi
5 Nisan 2012 Perşembe, 11:42 · tarihinde Şikayet Var! tarafından eklendi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder