18.03.2012

Rezillikler diz boyu...

Teroru bir hak gibi ortaya koyanlarin, tesvik edenlerin, teroristlerle pazarlik yapanlarin, goz yumanlarin, her firsatta terorun arkasina saklanip rant saglayanlarin, degerlerimizi ozgurluk kisvesi altinda yok edenlerin, alakasi olmadigi halde sokakta dolasan insanlari magdur edenlerin hele bugunu bunlarla mesgul edip benim sinirlerimi ziplatanlara ben ne desem az!!!

Nedir bu artik anlamiyorum ve ben tahammul edemiyorum....

Özlem Akarsu Çelik köşesinde ne de güzel özetlemiş okumanızı öneririm.
http://www.aksam.com.tr/kaynana-semra-tipi-koseciler-5930y.html

Suriye olayı ise ayrı bir kaos. Ilk sınırları açtıklarında bu bizler için değil birşeyler olacak ve yine biz zarar göreceğiz kesin demiştim.

Tüm komşularla aramız berbat, tüm dünyanın derdi sanki bizimmiş gibi sahiplenmek niye. Ülkemi ellerine ateşe sokmak istemeyenlerin maşası gibi hissediyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder