25.03.2012

Baktiginda, kendinden dem vuranlara gercekte ne olduklarini gosteren bir ayna istiyorum....

Kendini habire meth edenlere,
Egitimi olmadigi halde her konuda ahkam kesenlere,
Yapiyorum, ediyorum dedikleri halde aslinda bencilce hep bana diyenlere,
Aslinda somurgen bir nesle imza attiklari halde cocuklari ile yersiz ovunenlere,
Bir kere bile yabanci bir ulke gormedikleri halde google kivami davrananlara,
Kendi basina geldimi kanli goz yasi dokup, kendi yaptimi hakli nedenler sunduklarini sananlara,
Akil vermeye gelince ahkam kesip basina geldiginde ahhh vahhh edenlere,
Cok becerikli imaji sergileyip hic bir ise yaramayanlara,
Aldatildiginda destek arayip, aldattiginda tek kelime etmeyenlere,
Kendini acindirarak aciz rolu oynayanlara,
Iyi niyetli gorunup altinda gercek bir bencil olanlara,

Ya da cevrelerinde bunlardan dolu oldugu halde goremeyenlere...

6 yorum:

  1. hımm..Facebook'taki kısa deyişinin altında yatanlar bunlarmış. :) Doğru tespit. Üstüme hangisini alınacağımı şaşırdım. :P..:)))

    YanıtlaSil
  2. Vallahi kast ettiklerimin icinde yoktun, olmali miydin yoksa :))

    YanıtlaSil
  3. Bilmiyorum Aytülcüm. Ben kendimi biliyorum ama nasıl algılanıyorum onu bilmiyorum. :P:)

    YanıtlaSil
  4. Ben zaten hem gercek hayatta hemde ekran arkasinda davranislarini iyi bildiklerime ithafen yazdim... Yoksa sirf ekran basindaki paylasimlara gore yorum yapmak dogru da olmaz... Bak ben hic nasil algilandigimi dert ediyormuyum cunku orada ne isem evde, sokakta, carsida vs. ayniyimdir ben biliyorum gerisini takmiyorum da sende takma:)

    YanıtlaSil
  5. Yok ben takıyorum Aytül. Çünkü bir de biliyorsun insanlar olayları/kişileri anlamak istedikleri gibi anlarlar yada anladıkları kadar anlarlar sen ne kadar anlatırsan anlat. Ben kendimi biliyorum. Paylaştığım şeyler ya benle alakalı yada benim olmak/yapmak istediklerimle alakalı. Senin etrafı takmaman yine de sana dokunana kadardır diyorum. Çünkü farzet ki yanlış anlaşıldın bir cevabın olmuyor mu/olmayacak mı seni kastettiğinden farklı görenlere. Olmuyorsa/Olmayacaksa sana kallavi bir Bravo! diyorum şekerlik..:D..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hayvanlara yapilanlari kendime yapilanlardan daha cok takiyorum :) Ben cok aykiri buyudum ve yasadim, cok onceleri ogrendim takmamayi... Cevremde cok insan yadirgadigi halde beni sevdiklerinden yaptiklarimi kabullenirlerdi... O zaman gore 10-15 sene ileri aykiriydim bunlarin cok da sahidi vardir hala hayatimda olan.. Ve iyiki de kimseyi takmamisim bildigimi okumusum... Simdi cok daha kolay basedebiliyorum herseyle.... Benim yadirgadiklarim bizim yaslarimizda ozenti durumlara dusenler bence... Bana bir gun bir arkadasim bir konusma esansinda "kimin dogrusu" demisti... Sahiden kimin dogrusu?

      Sil