18.03.2012

Tas Susleme / Boyama Ornekleri

Ne yapsam, ne yapsam dedigim gunlerden birinde rastladim bu fotolara.
Lakin nerede bende bu kabiliyet...
Hos belki usenmeyip sablon hazirlasam baslardim yapmaya ama nedense bana burasi hala mahrumiyet gibi geliyor Istanbul'dan sonra. Aradigim malzemeyi dogru durust cesitleri ile bulmak dokunarak mukayese ederek sorarak almak icin Izmir'e gitmem lazim. Gitsem ne olacak, ne nerede onu da bilmiyorum. Netten online siparisle ne bulursam edinip yaptigim  bazi seyler oldu elbette ama siparis verirken 1 malzemeyi ismarlamayi unutursan nereden baksan onun eline gecmesi 10 gune yakin suruyor o sirada da benim hevesim kaciyor. Neyse konuyu dagitmayayim. Eski ojelerimi kullanarak 2 tasi ugur bocegi gibi boyadim ilk deneme icin hicte fena olmadi. Fotolarini eklerim yakinda ama simdi koyacaklarim sanat eseri gibiler.


* * *


* * *


* * *



* * *


* * *

* * * 


* * *

* * *

* * *



Kimi cok zor,  kimi el oyalayici,  kimi ise gordugunuz gibi gayet basit. Tabii elinizde yeterli boya varsa.

Ama hepsi gercekten cok hos ve zevkli :)


4 yorum:

  1. Nefis...bayıldım..yapana helal olsun..sen de yap..keşke ben de tabii...

    YanıtlaSil
  2. Ugur boceklerinden yaptim. Baykuslardan, cilek ve arılardan da yapabilirim sondan 2. fotoda kolay ammaaa usttekiler hint kinalari gibi uzamanlik lazim :)

    YanıtlaSil
  3. çok dekoratif..hiç akla gelmez bu kadar hoş şeyler ortaya çıkacağı...en azından benim hiç düşünmediğim bir şeydi. Ne güzel işte uğur böceği yapmışsın burdaki örnekleri de hayata geçirebilirsin..:)

    YanıtlaSil
  4. Su bazli boyalarla kat kat boyamak lazim digerlerini de kokusundan sebep ben kullanamiyorum. Gec kesfettim kisin olsa cok yapardim da simdi bahce sezonu geldi isim cok olur...

    YanıtlaSil