29.03.2012

Evcil Hayvanlarimiz Icin Tasarimlar...

Can Dostlarimiz icin degisik yuva fikirleri...

castagna dog houses by Italo Bosa for Bosa (r)


castagna dog houses by Italo Bosa for Bosa (r)



















Kopekler icin zarif ve klasiklikten bikanlar icin ideal bir tasarim...


* * *



Bu biraz daha luksu sevenler icin olsa gerek benim bahcede baktigim sokak kopeklerime pek uygun bir tasarim degil ama kokos Gumus (Maltesse Terrier) sevebilir :)
 * * *



Cat Tree House Handmade Design by Pet House Trees

Super super super :)) Tam da kedilerin bayildigi  kombinasyon. Bundan keyif almayacak kedi ne ister bilemem :)
 * * *



Bunu eminim evinde bile bir cok kisi rahatlikla yapabilir ve oyuncu afacanlar icin epey keyifli zaman gecirilecek bir yuva olur...


* * *

Aslinda onlar sevildikten sonra eski bir battaniye yada yastigin uzerinde de cok keyifli olabiliyorlar :) Benim evde 2 kedim bir kopegim bahcemde ise 4 tane iri cusseli sokak kopegim var. Kulube olmasina ragmen hic biri icine girmiyor. Plajlarda olan buyuk minderlerin ve benim verandaya koydugum koltugumun uzerinde onlar cok ama cok mutlular.

Hayvan sevin yada sevmeyin ama onlara bakmakla yukumlu oldugunuzu unutmayin.  Bir kap su ve yemek koymakla kimse birsey kaybetmez ama inanin o ic huzuru dunyalara deger. Neticede onlar da bir canli ve herkes ihtiyaci olana yardim etmek zorunda.

Ve inanin insanlara gore onlar caninizi yakmiyor, sizi uzmuyorlar... Senelerce kedi bakarim ama calistigim icin kopek olayina hic yeltenmemistim. Cesme'ye yerlesmemle bir suru kopegin sahibi oldum ve ogrendim ki onlarin sevgisi bir baska olurmus :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder