10.01.2018

Itirafname....



Senenin ilk yazisi kendi duygularima ait olsun dedim ve gecenlerde yazip yayinlamadigim bu yaziyi paylasarak 2018 belki bir kiside olsun fark yaratir dusuncesi ile bunu yayinlayayim istedim.

Bu arada dilerim 2018, tum duyaya baris, huzur ve bereket getiren bir yil olur ...

                                                                     **********

Bir kedinin yada kopegin kurtulus hikayesini izlerken bogazim dugum dugum oluyor, goz yaslarima engel olamiyorum.

Koskaca dunyada onlar icin fark yaratmaya calisan- cabalayan insanlari gordukce caresizliklerini, acilarini, paniklerini icimde hissediyorum.

Evcil hayvan sahiplerinin, kendi hayvanlarindan baska hayvana tiksinti ile bakmalari, onlari umursamamalari, ötelemeleri yada gormezden gelmelerini hatta siddet uygulamalarini kabul edemiyorum ve anlayamiyorum. Fazlasi ile hiddetleniyorum.

Gorevleri geregi yapilmasi gerekenleri yapmayan hic bir kurum sorumlusunu, acaba haklimi diye anlayisla karsilayamiyorum. Bencilce ve cikarlari dogrultusunda davrandiklarina inaniyorum.

Yarali, hasta, ac-susuz bir hayvani gorup kafasini ceviren birinin " insan " olmadigini dusunuyorum.

Hele sapasaglam hayvanlarin uyutulmalari, öldürülmeleri, zehirlenmeleri, itlaf edilmelerini, darp edilmelerini duydukca-gordukce hirslaniyor, sebep olanlara zarar vermek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder