29.12.2014

Yine Yeni Bir Yil....2015 !!





Annemin yilbasi sofrasini ozledim,
Aralik basinda kurdugumuz altina hediyeler doldurdugumuz suslu puslu, isil isil agacimizi ozledim,
Arkadaslarimi, onlarla sohbeti, gezmeyi, eglenmeyi ozledim,
Istanbul'un herseyini ozledim,
Kar gormeyi ozledim,
Her odasi sicak bir evi ozledim,
Huzurla uyumayi ozledim,
Annemi babami ozledim.


Her gelen sene bir oncekini aratiyor, bunun sebebi yas almaktan tahammulsuzluk mu? Yoksa gercekten sorunlar ve umutsuzluk mu katlanarak artiyor?

Son iki senedir ulkede yasanan sorunlarin yani sira uzerime aldigim sorumluluklar, yorgunlugumu tasiyamaz hale gelmeme neden oldu. Her sene bir umit her sene bir beklenti icinde olmak dogamizdan kaynaklansa da sadece uzerimdeki yukleri hafifletme, onceliklerimi degistirme derdindeyim.

Yıllara yafta yapistirmak ne kadar dogru olmasa da 2014'un sonuna geldigimize kendi adima inanilmaz mutluyum. !!! Ne berbat bir yildin sen 2014....


Eglenceli, modern, sevgi dolu, bol parali, yasam hakkina saygili, doga-hayvan- insan severli, bol yemeli-gezmeli, cok neseli, gonlunuze gore olacak, tadindan unutulmayacak bir yeni yil istiyorum :D


Tüm ailem ;
Kara- Bıcır- Lea- Dissiz- Kibar- Merakli
Cadi-Ayaz-Dost-Caki-Gumus-Karaburun-Tilki

Misafirlerim ;
Minnie-Cesme- Nazli- Efe
adina,

Herkese cok guzel bir "Yeni Yıl" diliyorum.....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder