26.12.2014

Evdeki fazlaliklarla vedalasalim...



Sizde benim gibi biraz daginik biraz da tembelseniz bazi donemlerde ev üzerinize gelmeye baslar ya hani, iste o zaman elinize ne gelse atmak istersiniz.

Buna izin vermemek icin belli surelerde evdeki fazlaliklari ya degerlendirmek yada bir sekilde evden uzaklastirmak gerekli. 

Ben cok uzun suredir kullanmadigim uzeri camli yemek masami uzun uzun dusundukten sonra atmak yada vermek yerine musait olan bir duvarda ayaklarini cikarttirip (tabii ki bir marangoz destegi ile) haminnemden kalan ipek kaftani sergilemek icin duvara monte cerceve yaptirmaya karar verdim. Bahceli eve gectigimden beri evin icinde bulunan bu yemek masasi kedilerimin yemek yedikleri ve elime geceni uzerine koydugum bir yer haline gelmisti. Su an masam marangozun atolyesinde islemi bittiginde sizinle fotografini paylasirim.

*******

Bazi sitelerde fikir vermek adina daginikliklari kutulara, torbalara koyup kaldirmayi onerir. Ben ne zaman bu tur birsey yapsam aylarca hatta senelerce onlari kaldirdigim yerden cikarip ne kullanirim ne de icinden isime yarayacak birsey cikar. O sebeple kesinlikle bu tur bir islem onermiyorum. Isinize yarayacak zaten yarar, ayni facebookta eklediginiz seneler oncesinden tanidiginiz arkadaslariniza nasilsin diye mesaj atmadiginiz gibi. Var mi var diye durmasinlar :) Hemen onlardan kurtulun.  

*******

Diger bir konuda aylik yada haftalik takip ettigimiz dergiler. Surekli takip ettigim dergiler boyumu astiktan sonra oturup tek tek uzerinden gecerek en cok ilgimi ceken sayfalarini muntazam bir sekilde keserek klasore takiyorum. Kalanini ya kompostta yada sobada kullaniyorum. Aslinda bircok degerlendirme sekli var obje yapiminda bile kullaniliyorlar ama Cesme'de toz ve toprak ne yazik ki bu tur bir islem yaptigimda kisa surede cöpe donustugunden boyumun olcusunu almis durumdayim o yuzden buna da yanasmiyorum.

*******

Bu arada benim olmazsa olmaz hatirlatmalarimdan; Eski havlu, yorgan, battaniye, carsaf, banyo paspasi, kilim, hali eskilerinizi ya benim gibi cok hayvan bakanlara yada barinaklara vermeyi ihmal etmeyin lutfen. 

Cesme Barinagindaki tedaviye muhtac bircok kedicikten sadece birisi :( 













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder