18.08.2012

HAYTAP....BENI TERKETME, PET ALIP-PAT ATMA, ETKINLIGI ÇEŞME MARİNA





17 Agustos.... BASINA BENİ TERKETME -PET ALIP-PAT ATMA KONULU BILGILENDIRME YAPIP KONUYU DERGI VE GAZETELERİNDE YER VERMELERİNİ RİCA ETTİK.. ETKINLIGIMIZE KATILAN SEDA AKGUL, AYSE MAYDA, SUNA AKATURK, AYTUL KAYSERİLİ, NILGUN OZSARUHAN, MELIS TURKOLU VE KIZLARI, SELDA VE AHMET ONDER, SOLMAZ ORUCU, KLASIK HALI SAHIPLERİ, CESME BARINAK ANNELERİ; YEŞİM VE CANAN HN.VE ADINI SAYAMADIGIM BIRCOK HAYVAN DOSTUNA, BIZI AGIRLAYAN TUVAL KAFE (EDA VE SEMRA ERDOGAN) TESEKKUR EDİYORUM..     



BASIN ACIKLAMAMIZ....         

Ulkemizde barınaklarda sahiplenmeyi bekleyen yuzlerce hatta binlerce can varken,PETSHOPlarda hayvan satısı yapilmasina Haytap olarak karsıyız.. 

Valilik Orman Su ve Tarim mudurlukleri ve belediyerce acilmasina izin verilen Petshop ve uretim cıftlıkleri para kazanacaklar diye sokak ve barinaklarımız TERK edilen hayvanlarla dolmustur... Bir mal gibi alınan canların sokaga atılma nedeni "KOLAY ALINAN KOLAY TERKEDILIR"olmasındandır... Bu sorun hergun biraz daha büyümektedir... Butun barinaklar ve sokaklar bugun en az 500-1000 tl ye satilan alindiktan bir muddet sonra TERKEDİLEN cins hayvanlarla dolmustur... Haytap olarak teklifimiz; En az 5 sene muddetle yurda hayvan sokulmaması, Petshoplarda hayvan satılmaması Uretim ciftliklerinin kapatilması Barınaklardan hayvan sahıplendirilmesinin özendirilmesi ve yaptırılmasıdır.... 



Bu nedenle de HAYVAN SATMAYAN PETSHOPLARI DESTEKLEYEN BİR KAMPANYA BASLATTIK.... www.haytap.org.den petshop gerceginde calısmalarımız gorulecektir... Basından dilegimiz bu isteklerimizin duyurulmasi,Belediyelerimizin artik Petshop ve Uretim ciftlik izni vermemesi,olanlarında Yetkili kurumlar tarafında sık sık DENETLENMESIDIR.... KANLI PARAYA ALET OLMAYIN..PET ALIP-PAT BIRAKMAYIN    

Saygılarımla, Esin Onder
Haytap Izmir Temsilcisi.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder