25.12.2016

Jordan ve Samantha- Yurt disi sahiplendirme

Evet evet kanser gecirdigim donemlerde evimdeki kedilerimden de kopeklerimden de ayrilmadan yasadim. Hatta 7 kopek, 4 kediye ilaveten yine Almanya'ya sahiplendirdigim kopeklerden birini de misafir ettim.

Bir cogunun uzak dur, eve alma, yakin temasta bulunma demelerine ragmen sorumlulugumda olan tek bir hayvani otelemedigim gibi ilaveten gecici yuvalikta yaptim.,,

Iste o gecici yuvalik yaptigim sokak kopegi Jordan ve ayni barinaktaki diger arkadasi Samantha kafeste demir parmakliklar ardindan, Almanya'da yasayan yabanci bir ailenin fertleri oldular.

O kadar az insan gecici yuvalik yapiyor ki hastalandigim donemde bile bu sebeple hayir diyemedim. Iyiki de dememisim. Kendiniz gorun kendi pislikleri icinde yasamak zorunda kalan bu kopekler simdi hangi sartlarda yasiyorlar...

Lutfen sizler de satın almayip sahiplenin, emin olun bir cok cins kopege gore cok daha iyi huylu bir dostunuz olacaktir.

Eger yurtdisina bir kopek sahiplendirecekseniz yada kendiniz sahiplenip goturmek istiyor da yolunu yordamini bilmiyorsaniz lutfen danismaktan cekinmeyin elimden gelen destegi vermek beni mutlu eder...








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder