23.07.2012

Cocuk sevinci gibiydi...

Yaklasik 1 saat evvel aradi..

-N'aber?
-Iyi, senden? ( Durup dururken aramayali o kadar cok oldu ki... Sessizce beklemeyi tercih ettim.)
-N'apiyorsun, evde misin?
-Hı hı evet arkadasimla cay iciyoruz. Sen neredesin?
-Araba serviste de...
-Hayirdir buraya mi geliyorsun? ( Daha dun aksam gozlerimi gok yuzune dikip bana aldigi salincakta bunu dilememismiydim ben)
- Geleyim mi?
-Ne bileyim araba serviste deyince sanki yola cikacaksin gibi geldi, üzerine de beni arayinca buraya geliyorsun sandim. ( halbuki icim titriyor, dua ediyordum "evet" desin diye)
-Evet yarin servis istemis banka... Iftari yolda yapar gece yarisina dogru varirim insallah. Buradan birsey istiyor musun?
-Yok istemem tesekkur ederim.
-Minik cileklerden?
-Yok
-Buyuk cileklerden?
-Aaa evet buyuklerinden isterim.

Hem cilek hem o... 2 sevdicegim...


Az evvel aradi. Banka sorunu halletmis ben gelmiyorum dedi. Konusamadim, belki de "olamaz" diye bagirdim da sesim cikmadı. Bilemiyorum.... Tek sey diyebildim; Üzüldüm...

O da, bende üzüldüm dedi.

Hala bogazim düğüm düğüm gözlerim yaşlı... Günün bilançosu; Bir sevinç 5 üzüntü.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder